lördag 19 september 2009

Det har vart mycket ...

Det har varit så mycket på sistone. Och ändå inte ... Blandat med plikter och sådant som är roligt. Fast noga räknat har jag inte många plikter - bara självpålagda. För en vecka sedan var jag i alla fall och spelade på 60-årsfest i Rättvik med bandet Siljan Stompers. Det var jättekul och "nypremiär" för mig med trombon, ett instrument som jag knappt kunnat spela alls på 1,5 år pga muskelinflammation i armen. Annars har jag spelat tradjazz i just Siljan Stompers av och till sedan år 2000.

Annars går det rätt mycket tid varje dag till att följa (och deltaga i) de interna diskussionerna i Piratpartiets olika chatkanaler, bl.a. om partiets organisation och annat. Sedan är det mycket att ordna med våra boenden. Vi har en ny etta i Borlänge och samtidigt håller vi på att organisera om hur vi utnyttjar vårt reguljära boende. Mycket beslut, mycket diskussioner och mycket rent fysiskt arbete.

Just nu besöker vi min dotter med familj ute i Stockholms skärgård. På måndag väntar andra aktiviteter i "stan". På lördag (om en vecka) ska jag hålla meditationskurs i Borlänge. Behöver förberedas ...

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Loading...
Reggad på Commo.se